SP w Giewartowie
Giewartów
Komunikaty

          
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Giewartowie  



26.03.2024 r.                                        LISTY KANDYDATÓW ZAKWALIFIKOWANYCH DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH


zak_6_ (17 kB)

zak_6_ (17 kB)

zak_6_ (17 kB)

zak_6_ (17 kB)



22.02.2024 r.                      KOMUNIKATY DYREKTORA SZKOŁY DOTYCZĄCY REKRUTACJI do PRZEDSZKOLA
                                                                                       i do KLASY PIERWSZEJ


                   
info (162 kB)


info (162 kB)

Formularze dokumentów dostępne są:

- w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Giewartowie,
- a także na stronie:   http://spgiewartow.home.pl   (linki poniżej)

rek_0 (1 kB) rek_0 (1 kB)






info (162 kB)

Formularze dokumentów dostępne są:

- w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Giewartowie,
- a także na stronie:   http://spgiewartow.home.pl   (linki poniżej)

rek_0 (1 kB) rek_0 (1 kB)







01.09.2023 r.                                        ROZKŁAD JAZDY AUTOBUSÓW - DOWOZY I ODWOZY



dowoz (1 kB)

dowoz (1 kB)




 (2 kB)




12.05.2023 r.                                        LISTA DZIECI ZAKWALIFIKOWANYCH DO KLASY PIERWSZEJ


przyjeci_0 (2 kB)


21.04.2023 r.                                        LISTY DZIECI ZAKWALIFIKOWANYCH DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH


przyjeci_0 (2 kB)

przyjeci_0 (2 kB)

przyjeci_0 (2 kB)

przyjeci_0 (2 kB)

przyjeci_0 (2 kB)




20.02.2023 r.                      KOMUNIKAT DYREKTORA SZKOŁY DOTYCZĄCY REKRUTACJI do PRZEDSZKOLA i do KLASY PIERWSZEJ


info (162 kB)
Formularze dokumentów dostępne są:

- w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Giewartowie,
- a także na stronie:   http://spgiewartow.home.pl   (linki poniżej)

rek_0 (1 kB) rek_0 (1 kB)



info (162 kB)
Formularze dokumentów dostępne są:

- w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Giewartowie,
- a także na stronie:   http://spgiewartow.home.pl   (linki poniżej)

rek_0 (1 kB) rek_0 (1 kB)






 (2 kB)



 (2 kB)

11.05.2022 r.                                        LISTY DZIECI ZAKWALIFIKOWANYCH DO KLASY PIERWSZEJ


przyjeci_0 (2 kB)


27.04.2022 r.                                        LISTY DZIECI PRZYJĘTYCH DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH


przyjeci_0 (2 kB)

przyjeci_0 (2 kB)

przyjeci_0 (2 kB)

przyjeci_0 (2 kB)


22.12.2021 r.                                                



komunikat1 (39 kB)



 (2 kB)



 (2 kB)



 (2 kB)



 (2 kB)





 (2 kB)

26.05.2021 r.                                                 DZIEŃ MATKI



komunikat1 (39 kB)

10.05.2021 r.                                            LISTY DZIECI PRZYJĘTYCH DO KLASY PIERWSZEJ


przyjeci_0 (2 kB)



15.04.2021 r.                                                 KOMUNIKAT DYREKTORA SZKOŁY



 (2 kB)

16.04.2021 r.                                            LISTY DZIECI ZAKWALIFIKOWANYCH DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH


przyjeci_0 (2 kB)

przyjeci_0 (2 kB)

przyjeci_0 (2 kB)

przyjeci_0 (2 kB)


15.04.2021 r.                                                 KOMUNIKAT DYREKTORA SZKOŁY



 (2 kB)



08.04.2021 r.                                                 KOMUNIKAT DYREKTORA SZKOŁY



 (2 kB)

01.04.2021 r.                                                 WIELKANOC 2021



komunikat1 (39 kB)



26.03.2021 r.                                                 KOMUNIKAT DYREKTORA SZKOŁY



 (2 kB)



19.03.2021 r.                                                 KOMUNIKAT DYREKTORA SZKOŁY



 (2 kB)

 (2 kB)



08.03.2021 r.                                                 8 MARCA - DZIEŃ KOBIET



komunikat1 (39 kB)





12.02.2021 r.                                                 KOMUNIKAT DYREKTORA SZKOŁY


UPRZEJMIE INFORMUJEMY RODZICÓW / OPIEKUNÓW PRAWNYCH
O ZAPISACH DZIECI DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH, ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO - "0" ORAZ KLASY PIERWSZEJ

Dokumenty składamy w sekretariacie szkoły w w godzinach - 8:00 - 13:00

rek_0 (1 kB) rek_0 (1 kB) rek_0 (1 kB)


info_rek (499 kB)

 (2 kB)



21.01.2021 r.                                                                      Dzień Babci i Dziadka

komunikat1 (39 kB)



23.12.2020 r.                 

komunikat1 (39 kB)

15.12.2020 r.                  Komunikat Dyrektora Szkoły

komunikat1 (39 kB)

04.12.2020 r.                  Komunikat Dyrektora Szkoły

komunikat1 (39 kB)
 (2 kB)

 (2 kB)



02.12.2020 r.                  Komunikat Dyrektora Szkoły


komunikat1 (39 kB)



 (2 kB)

 (2 kB)



 (2 kB)





27.10.2020 r.                  Komunikat Dyrektora Szkoły


komunikat1 (39 kB)



24.10.2020 r.                  Komunikat Dyrektora Szkoły


komunikat1 (39 kB)



 (2 kB)



 (2 kB)

 (2 kB)



28.08.2020 r.                  Komunikat Dyrektora Szkoły


komunikat1 (39 kB)



26.08.2020 r.                  Komunikat Dyrektora Szkoły


komunikat1 (39 kB)


24.08.2020 r.                  Wykaz podręczników do przedmiotu - Religia


     Pod linkiem poniżej prezentujemy Państwu wykaz podręczników do religii dla poszczególnych klas. Wskazane podręczniki należy zakupić we własnym zakresie.

Pozostałe podręczniki uczniowie otrzymają w ramach dotacji kuratoryjnej.


religia (2 kB)


30.06.2020 r.                  Listy Dzieci przyjętych do Punktu Przedszkolnego, Oddziału Przedszkolnego i Klasy I


02.06.2020 r.                            Informacje dotyczące Egzaminu Ósmoklasisty

egzamin (2 kB)




18.05.2020 r.                            „Komunikat dotyczący organizacji pracy szkoły od 25 maja 2020 r.


(2 kB)
(powyżej - plik oświadczenia do pobrania)

info1 (92 kB)

info1 (92 kB)


info1 (92 kB)

11.03.2020 r.                          
info1 (92 kB)
info1 (92 kB)
info1 (92 kB)
info1 (92 kB)
info1 (92 kB)






rek_8 (2 kB)


27.01.2020 r. - 07.02.2020 r.                           „Ferie Zimowe” - link do harmonogramu poniżej


rek_0 (1 kB) rek_0 (1 kB)


dowoz (1 kB)


dowoz (1 kB)



swietlica1 (180 kB)
swietlica_link (1 kB)




rek_8 (2 kB)


Zimowy wypoczynek


        W załączeniu ( poniżej ) przedstawiamy Państwu (rodzicom / prawnym opiekunom) ogłoszenie o wypoczynku zimowym. Dzieci, które mogą skorzystać z wypoczynku obowiązkowo musza być urodzone po 1 stycznia 2003 roku. Przynajmniej jedno z rodziców / prawnych opiekunów musi być ubezpieczone w KRUS. W przypadku Waszej pozytywnej decyzji o wyjeździe dzieci prosimy o bezpośredni kontakt z p. Józefem Orkowskim pod numerem telefonu 692 506 194.

zakres (1 kB)

zakres (1 kB)


Uwaga uczniowie stojący przed wyborem zawodu !!!

pas_1 (68 kB)




pas_1 (68 kB)




pas_1 (68 kB)



zakres (1 kB)
postepowanie (2 kB)
druk (1 kB)


druk (1 kB)

wywiadowka (7 kB)

Uroczyste Rozpoczęcie Roku Szkolnego - 03.09. 2018r.


Harmonogram dnia:

        8:00 - Msza św. w kościele parafialnym w Giewartowie

        9:00 - Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego w auli szkolnej

Dowóz dzieci do szkoły będzie przebiegał wg rozkładu obowiązującego w poprzednim roku szkolnym.

Zapraszamy uczniów, rodziców i opiekunów.





Szkoła Małego Inżyniera


Drodzy Rodzice, uczniowie, przyjaciele naszej szkoły,

        Nasza placówka nieustannie pragnie podnosić jakość pracy wychodząc naprzeciw wymaganiom współczesnego świata a szczególności nowoczesnych technologii. W związku z tym Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego w Giewartowie pragnie zaprosić Państwa do wspólnego głosowania związanego z programem „Szkoła Małego Inżyniera”. Dzięki Państwa głosom mamy szanse pozyskać zestawy klocków LEGO® MINDSTORMS® EV3 do budowy oraz programowania robotów o wartości 6000 złotych a także mamy możliwość walczyć o całodniowy festiwal technologiczny odbywający się w zwycięskiej szkole. Promocja nauk ścisłych, a zwłaszcza robotyki, automatyki i podstaw programowania wśród uczniów wielkopolskich szkół należy do głównego zadania naszej współpracy.

Głosowanie trwa od 1 grudnia 2017 do 15 grudnia 2017. Głosy można oddawać jeden raz dziennie poprzez link:

01 (2 kB)

Oddanie głosu polega na podaniu numeru telefonu. Następnie swój głos potwierdzamy jednorazowym kodem przesłanym na numer telefonu (nie będzie on wykorzystywany w żadnym innym celu). Oddanie głosu jest BEZPŁATNE, koszt wysłania SMS pokrywają organizatorzy.

Bardzo liczymy na Państwa głosy. Dziękujemy.






WPŁATY NA RZECZ RADY RODZICÓW

wplaty_rr (17 kB)



*******************************************************************


UBEZPIECZENIE DZIECI W ROKU SZKOLNYM 2017/2018


SKŁADKA ROCZNA - 34 zł. (od dziecka)

Wpłaty prosimy dokonywać do 29.09.2017r. w sekretariacie szkoły

Zgodnie z ustaleniami z Prezydium Rady Rodziców będziemy ubezpieczać dzieci w firmie - Saga Brokers InterRisk

Przyjęto poniższe zakresy ubezpieczenia dziecka:

pas_1 (68 kB)


pas_1 (68 kB)


Telefony kontaktowe przedstawicieli firmy ubezpieczającej:

605333075 - p. Jacek Grzesiak;

605333085 lub 61/852-78-81 wew. 14 - p. Andrzej Zimmer

*******************************************************************





 

 

Strona głównaAktualnościKomunikatyobowiązujące podręcznikiNasze zdrowieSześciolatkiBibliotekaPlan lekcjiPatronSportDokumenty szkolneOgłoszone PrzetargiStrona wspólna